مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 15:352020-02-09سياسي

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لازم الاجراست


دبیرکل گروه ملی رفع موانع تولید گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات کارگروه های رفع موانع تولید هستند و اگر این مهم رخ ندهد در مراجع قضایی باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم زالی در نود و پنجمین کارگروه ملی رفع موانع تولید بیان کرد: ماده 91 قانون اساسی بر حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال موجود واحدها تاکید داشته و دولت نیز در تلاش است تا با اجرایی کردن این ماده قانونی مشکلات واحدهای اقتصادی را برطرف کند.

وی افزود: مصوبات استانی همطراز با مصوبات ستاد ملی رفع موانع تولید است و تفویض اختیارات در این حوزه صورت گرفته تا کارگروه های استانی بتواند کلیه واحدهای اقتصادی را مشکلاتشان را بررسی و آنان را حل و فصل کند.

زالی خاطرنشان کرد: اگر بانکی در تهران اقدام به ارائه تسهیلات به واحدهای استانی کرده بانک هاو دستگاه اجرایی مختلف ملزم به تفویض اختیارات هستند یا مصوبات استانی را تمکین کرده و آنان را اجرایی کنند.

وی در خصوص ایجاد ضمانت اجرایی در اجرایی کردن قوانین رفع موانع تولید نیز تصریح کرد: ماده 114 قانون اساسی تاکید صریحی بر عدم ایجاد اخلال در روند تولید و اشتغال دارد و استانداران و فرمانداران مکلف شده اند که در صورت مشاهده عدم اجرایی شدن قوانین به دستگاه های قضایی اطلاع رسانی کرده تا مدیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لازم الاجراست

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لازم الاجراست