مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 15:052020-02-09سياسي

مردم ایران با مقاومت، عزت و عظمت در برابر دنیا ایستاده است


امروز استکبار جهانی از ملت ایران مایوس شده چرا که هر اقدامی علیه ملت ایران انجام می دهد نتیجه معکوس می گیرد، مردم ایران با مقاومت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام والمسلمین خزایی مشاور استاندار تهران در حوزه روحانیون در مراسم گرامیداشت جشن کارگری شهرستان قرچک، اظهار داشت: قالب انقلاب های دینی در دنیا ریشه در آسمان ها دارد، انقلاب های دینی تبلور افکار پاک افرادی است که از افراد مخلص هستند که برای مبارزه با بی بند و باری، ظلم و ستم، نابرابری به وجود آمدند.

وی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در خط مقدم سوریه و عراق بود، ایران سد دفاعی را از عراق و سوریه ایجاد کرده بود دشمن می خواست به زیر بناهای اقتصادی کشور لطمه وارد کند و در این مسیر توانست موفق باشد و داعش را از بین برد.

خزایی افزود: امروز استکبار جهانی از ملت ایران مایوس شده چرا که هر اقدامی علیه ملت ایران انجام می دهد نتیجه معکوس می گیرد، مردم ایران با مقاومت، عزت و عظمت در برابر دنیا ایستاده است.

مشاور استاندار تهران بیان داشت: رهبری فرمودند که تنها راه اقتدار کشور این است که باید قوی شویم تا دشمن را از مسیر برداریم، عده ای در کشور سعی دارند نظام را دو تیکه کنند و با ایجاد نفاق و تفرقه به اهداف شوم خود برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران با مقاومت، عزت و عظمت در برابر دنیا ایستاده است

مردم ایران با مقاومت، عزت و عظمت در برابر دنیا ایستاده است