مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 13:362020-02-09سياسي

عملکرد نداریم!/ شهرداری تبریز نسبت به افراد لایق توجه نمی کند


بعد از دوسال برای گفتن عملکرد خود در قبال شهروندان چیزی برای گفتن نداریم و گزارش کاملی در خصوص فعالیت های شهرداری و شورا منتشر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، غلامحسین مسعودی ریحان امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: مدیرانی که نقد را قبول دارند هر روز از اطاق خود دریچه ای  رو به پیشرفت و تازگی احساس می کند ولی مدیران که انتقاد پذیر نیستند روز به روز سنگین تر می شوند.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: طی دو سال گذشته سازمان ها و شرکت ها فاقد اساسنامه بوده و عدم تشکیل شورای عالی و عدم رسیدگی  شهرداری موجب شده شرایط این سازمان ها مساعد نباشد.

وی با اشاره به اینکه در گزینش نیرو های شهرداری نسبت به افراد لایق توجه نمی شود تصریح کرد: شهرداری نیروی شایسته تربیت نکرده است.

مسعودی ریحان در ادامه با بیان اینکه در سرمایه گذاری آسیب شناسی نمی شود گفت:  فرصت سوزی در سرمایه گذاری ماحصل همین عدم آسیب شناسی ها است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به بافت فرسوده و حاشیه نشین توجه نمی شود و زمانیکه حادثه رخ داد به آن می پردازیم.

مسعودی ریحان همچنین ضمن انتقاد از عدم توجه ساخت و سازهای غیرمجاز  تصریح کرد: همین امر باعث شده کمیسیون های ماده 100 همواره پرمشغله باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نداریم!/ شهرداری تبریز نسبت به افراد لایق توجه نمی کند

عملکرد نداریم!/ شهرداری تبریز نسبت به افراد لایق توجه نمی کند