مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 11:562020-02-09سياسي

مطالعات تاسیسات فاضلاب قهاوند انجام می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور مستقیم استاندار مطالعات تاسیسات فاضلاب شهر قهاوند در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در دیدار مردمی مسوولان استان با مردم شهر قهاوند به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این منطقه به دلیل اقدامات بزرگی که در حال انجام است شاهد رونق خوبی هستیم اظهار کرد: صدای کار در این منطقه از بیرون استان بهتر شنیده می شود.

وی با اشاره به اینکه از همین رو در روستای راهجرد مهاجرت معکوس رخ داده است افزود: اغلب روستاهای منطقه قهاوند مهاجرت معکوس داشته اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منطقه فامنین و قهاوند به یک پنجره تبدیل شده که از هر کجا به این پنجره نگاه کنید اتوبان خواهید دید که یا ساخته شده و یا در حال ساخته است.

وی در ادامه به احداث گاوداری 6 هزار راسی در این منطقه توسط شرکت شستا اشاره کرد و گفت: توسعه، رشد و اشتغال این پروژه از یک پروژه پتروشیمی مهم تر محسوب می شود.

حاجی بابایی با تأکید بر اینکه قهاوند به چهارراهی که استان های جنوبی به تهران، غرب و شمال را متصل می کند تبدیل شده است ادامه داد: منطقه قهاوند به چهارراه اتوبان و راه آهن بدل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات تاسیسات فاضلاب قهاوند انجام می شود

مطالعات تاسیسات فاضلاب قهاوند انجام می شود