مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-09اقتصادي

کدام سهام داران بیشتر سود کردند؟


معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که سهام صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران، فولاد خراسان، سرمایه گذاری غدیر و خدمات انفورماتیک با رشد بیشتری نسبت به سایر نمادها مواجه بود و بیشترین تاثیر مثبت را در این بازار گذاشتند.

- معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که سهام صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران، فولاد خراسان، سرمایه گذاری غدیر و خدمات انفورماتیک با رشد بیشتری نسبت به سایر نمادها مواجه بود و بیشترین تاثیر مثبت را در این بازار گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوسان بازار شاخص سرمایه امروز بین 454 هزار تا 455 هزار در حرکت بود و در نهایت با 1776 واحد صعود رقم 454 هزار و 618 واحد را ثبت کرد.

معامله گران امروز 751 هزار معامله به ارزش 40 هزار و 397 میلیارد ریال انجام دادند که نسبت به روز گذشته کاهشی بود.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران، فولاد خراستان، سرمایه گذاری غدیر و خدمات انفورماتیک نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در این بازار گذاشتند، درحالی که بانک ملت و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر بازار داشتند.

همچنین بانک ملت، ماشین سازی اراک، سایپا، بانک اقتصاد نوین، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و ایران خودرو نمادهای پربیننده بورس بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام سهام داران بیشتر سود کردند؟

کدام سهام داران بیشتر سود کردند؟