مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 21:302020-02-08فرهنگي

شهاب حسینی: اگر هنرمندیم صدای مردم باشیم


شهاب حسینی با بیان اینکه جشنواره فجر سقف آرزوهایش نیست، گفت: مردم اگر صدای رسایی داشته باشند تا حرف خود را به گوش برسانند نیازی به خیابان رفتن و دادن خسارت های سنگین ندارند.

- شهاب حسینی با بیان اینکه جشنواره فجر سقف آرزوهایش نیست، گفت: مردم اگر صدای رسایی داشته باشند تا حرف خود را به گوش برسانند نیازی به خیابان رفتن و دادن خسارت های سنگین ندارند.

اگر ما هنرمندیم و ادعایمان می شود پس صدای مردم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مطبوعاتی فیلم شین با حضور شهاب حسینی بامداد 20 بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برای این فیلم خارج از مسابقه برگزار شد.

در ابتدای این نشست که آتش تقی پور، هوشنگ توکلی و سیامک اطلسی به عنوان سه بازیگر پیشکسوت در کنار شهاب حسینی و غزاله نظر حضور داشتند، توکلی درباره بازی در فیلمی از ژانر وحشت گفت: این ژانر با زحمت مرحوم خاچیکیان وارد سینمای ایران شد و کار سخت و پیچیده ای است مخصوصا اینکه با فرهنگ ما به سختی همخوانی پیدا می کند.

در این سالها کارهای زیادی توسط جوان ها آمده و شکست خورده ولی این یکی حرفی برای گفتن داشت و فراتر از ژانر وحشت باید دیده شود.

سیامک اطلسی هم در سخنانی گفت: من وقتی به فیلم دعوت شدم نمی دانستم ژانر وحشت است و خوشحالم با هنرمندانی کار کردم که مدتها بود همکاری نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهاب حسینی: اگر هنرمندیم صدای مردم باشیم

شهاب حسینی: اگر هنرمندیم صدای مردم باشیم