مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 17:302020-02-08فرهنگي

«سلیم»؛ روایتی از عواقب خشک سالی


دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در بخش جنبی خود میزبان اکران تولیدات بلند سینمایی فیلم سازان اصفهانی است و «سلیم»، نام یکی از پنج فیلم اکران شده در این بخش است.

- ایسنا/اصفهان دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در بخش جنبی خود میزبان اکران تولیدات بلند سینمایی فیلم سازان اصفهانی است و سلیم ، نام یکی از پنج فیلم اکران شده در این بخش است.

وحید پاکزاد، کارگردان این فیلم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سلیم ابتدا طرحی یک صفحه ای بود که با اطمینان از همراهی حامد حسینی، تهیه کننده اثر، عزممان برای تولید آن جزم شد و نویسنده نیز بر اساس این طرح، فیلم نامه را نوشت.

وی با اینکه از محمدرضا گوهری، احمد طالبی نژاد و امرالله احمد جو برای نگارش فیلم نامه سلیم مشورت گرفته شده، گفت: خشک سالی و کمبود آب موضوعی است که ایران و اصفهان با آن درگیرند.

موضوع سلیم نیز مرتبط با همین معضل طبیعی است و داستان آن روایتگر روستایی که درگیر خشک سالی می شود و در بنیان خانواده های این روستان تزلزل پدید می آید.

پاکزاد خاطرنشان کرد که فیلم سلیم از دریچه نگاه کودکان روایت می شود چراکه دید مثبت و آرزوهای این کودکان می تواند کلید حل مشکلات باشد.

کارگردان فیلم سلیم با بیان اینکه موضوع این فیلم جهان وطنی و جغرافیای روستای آن ناکجاآباد است، اظهار کرد: در فیلم اشاره ای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلیم»؛ روایتی از عواقب خشک سالی

«سلیم»؛ روایتی از عواقب خشک سالی