مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 15:162020-02-08ورزشي

سرپرست نمادین کاروان ایران در پارالمپیک توکیو: احساس سربلندی می کنم


سرپرست نمادین کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو 2020 گفت: به عنوان یک مادر شهید از پذیرش این مسئولیت احساس سربلندی می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، کونیکو یامامورا بابایی، مادر شهید محمد بابایی به عنوان سرپرست نمادین کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو 2020 معرفی شد.

وی در این باره اظهار داشت: حدود 59 سال پیش به واسطه ازدواج با آقای بابایی، که به عنوان تاجر به ژاپن رفت و آمد می کرد، مسلمان و بعد از مدت کوتاهی عازم ایران شدم.

خانواده ام در ابتدا مخالف این ازدواج و تشرف من به دین اسلام بودند و همسرم نزدیک به یک سال برای جلب موافقت خانواده ام تلاش کرد تا سرانجام موفق شد.

خانم بابایی در خصوص فرزند شهیدش افزود: محمد برای بار اول در سن 18 سالگی به جبهه رفت و در عملیات مسلم بن عقیل شرکت کرد و سال 1362 در عملیات والفجر یک در سن 19 سالگی به شهادت رسید.

  وی گفت: زمانی که خواست به جبهه برود از آقای حمیدی پیش نماز مسجد انصارالحسین اجازه گرفت.

من هم می دانستم که فرزندان امانتی در دست ما هستند و ما باید آنها را تربیت کنیم و تحویل دهیم، چه بهتر که آنها را با شهادت تحویل دهیم چرا که شهید شدن وظیفه مسلمانان و بالاترین مقام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست نمادین کاروان ایران در پارالمپیک توکیو: احساس سربلندی می کنم

سرپرست نمادین کاروان ایران در پارالمپیک توکیو: احساس سربلندی می کنم