مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:502020-02-08سياسي

لایینی: دشمن به شدت به دنبال نفوذ از درون است


جمعی از پرسنل سپاه کربلای مازندران با آیت الله لایینی به مناسب سالروز عملیات والفجر هشت و ایام الله دهه فجر دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمعی از پرسنل سپاه کربلای مازندران به مناسب سالروز عملیات والفجر هشت و ایام الله دهه فجر با آیت الله محمدباقر لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

لایینی در این دیدار با بیان اینکه یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و عملیات والفجر و قدوم شما سربازان امام زمان(عج) را گرامی می داریم، اظهار کرد: امروز مردم ما  این فرمایش امام که اگر سپاه نبود اکشور نبود را لمس می کنند.

وی با اشاره به اقدامات سپاه، در دفاع مقدس، دفاع از حرم و اغتششات و در مقابله مستقیم با آمریکا بیان کرد: شیطان بزرگ که دیگر از جنگ های نیابتی ناامید شده و مستقیم وارد می شود، این یعنی ما چقدر بزرگ شده ایم و آمریکا از ما احساس ترس دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به زدن پهباد و پایگاه آمریکایی عین الاسد اشاره کرد و ادامه داد: آنها را ذلیل کردیم و آنها نتوانستند کاری کنند، باید زور آنها را با زور جواب دهیم، آنها مکر دارند و با جنگ رسانه ای و ابزاری چون منافقین دارند پیش می روند و نفوذ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایینی: دشمن به شدت به دنبال نفوذ از درون است

لایینی: دشمن به شدت به دنبال نفوذ از درون است