مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-08اقتصادي

مطرح کردن وجود آفلاتوکسین در شیر ظلم بزرگی در حق صنعت لبنیات است


معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که به تمام جزییات از سلامت گاو تا تولید شیر توجه می شود و مطرح کردن وجود آفلاتوکسین در شیر، - معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که به تمام جزییات از سلامت گاو تا تولید شیر توجه می شود و مطرح کردن وجود آفلاتوکسین در شیر، ظلم بزرگی به صنعت لبنیات بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی رضایی امروز شنبه در نشستی اظهار کرد: در فرآیند تولید شیر از مرحله سلامت گوساله و گاو، محل نگهداری آنها و تغذیه تا ورود شیر به کارخانه به تمام جزییات بهداشتی توجه می شود.

وی با طرح این پرسش که وقتی یک دام چند میلیون تومان قیمت دارد، چطور می شود که دامدار به آن بی توجه باشد؟ افزود: از طرفی تمام کارخانه های لبنی به خاطر خودشان موظفند تمام فاکتورهای بهداشتی و میکروبی را اندازه گیری کنند.

رضایی با بیان اینکه موضوع وجود سم آفلاتوکسین در شیر به ناحق مطرح شد، گفت: مگر می شود از استانداردهای بهداشتی در کشور عبور کرد و کسی متوجه نشود؟ در حقیقت با مطرح کردن آلودگی شیر به این صنعت ظلم شده است و وظیفه ما این است که به صورت واقع بینانه به مردم اطلاع رسانی کنیم زیرا تولید با ضوابط فنی و منطقی در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطرح کردن وجود آفلاتوکسین در شیر ظلم بزرگی در حق صنعت لبنیات است

مطرح کردن وجود آفلاتوکسین در شیر ظلم بزرگی در حق صنعت لبنیات است