مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-08اجتماعي

دلهره های یک زندگی / دامی که برای خانواده پهن می شود


زندان، نه تنها دام برای یک فرد مجرم است؛ بلکه دامی برای خانواده این افراد نیز محسوب می شود، آسیبی که در کمین بسیاری از خانواده های زندانیان بوده و باید به آنان توجه کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی زندان، نه تنها دام برای یک فرد مجرم است؛ بلکه دامی برای خانواده این افراد نیز محسوب می شود، آسیبی که در کمین بسیاری از خانواده های زندانیان بوده و باید به آنان توجه کرد.

یکی از مهم ترین زمینه هایی که می تواند تمام ابعاد زندگی هرخانواده را تحت تأثیر قرار دهد، عدم توجه به وضعیت کسانی است که به دلایل مختلف در زندان به سر می برند.

زندانی شدن سرپرست خانواده زمینه ساز بروز آسیب های اجتماعی فراوان برای اعضای خانواده زندانیان را فراهم می سازد.

به منظور جلوگیری ازهم پاشیدگی کانون گرم خانواده فرد زندانی و نیز کاهش زمینه بروز آسیب های اجتماعی، کمیته امداد امام(ره) از سال 1375 و بر اساس تصمیم هیأت دولت وظیفه حمایت از خانواده زندانیان را عهده دار شده و رسالت حمایت از خانواده های افراد زندانی و تحت پوشش قرار دادن آنان را بر دوش گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یکی از خیابان های بیرجند، خانه ای به نسبت کوچک وجود دارد که سرپرست خانواده به دلیل انجام دادن یک جرم راهی زندان شده و فرزندانی که اکنون هیچ گناهی ندارند و نباید به جرم پدر، گرفتار آسیب های اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلهره های یک زندگی / دامی که برای خانواده پهن می شود

دلهره های یک زندگی / دامی که برای خانواده پهن می شود