مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-08سياسي

دهه فجر تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی است


فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: دهه فجر تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، ابوالقاسم چمن  امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی دهه فجر را تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی برشمرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: گام دوم انقلاب را تحت حمایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب ارزشمند سردار سلیمانی با توانمندی و استواری بیشتری بیشتر طی کنیم.

  حق انتخاب از دستاوردهای مهم انقلاب است حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نیز در ادامه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: عزت، استقلال و آزادی بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی و امام راحل به مردم ما است.

وی بابیان اینکه قبل از انقلاب ملت ایران حق انتخاب و تصمیم گیری برای سرنوشت خود را نداشتند، افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب حق انتخاب است، چراکه قبل از انقلاب کشور به دست بیگانگان اداره می شد و مردم حق دخالت در امور کشور را نداشتند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما را به عنوان یک انسان کرامت بخشید و باید با بصیرت و هوشیاری در سرنوشت سیاسی و انقلابی خود حضور فعال داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی است

دهه فجر تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی است