مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 08:102020-02-08سياسي

گرامیداشت بهمن ماه موجب عدالت خواهی در برابر ظلم و حق طلبی می شود


نایب رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان ارومیه گفت: مراسم 22 بهمن ماه موجب آگاه سازی و عدالت خواهی در برابر ظلم و حق طلبی می شود.

- اکبر ابوالفتحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن تبریک 41 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: نقش هیات مذهبی در ایام شکل گیری انقلاب و بعد آن نقشی غیرقابل انکار است و اساس اصلی انقلاب از دل همین جلسات هیات مذهبی و روضه خوانی ها شکل گرفت و در هیچ کشوری دارای این نوع انقلاب که انقلاب آن الهام گرفته از قیام حضرت اباعبدالله حسین (ع) و برمبنای ظلم ستیزی واحقاق حق بوده، دیده نشده است.

   وی به محدودسازی مراسمات عزاداری در سال های پیش از انقلاب  اشاره کرد و افزود: در گذشته با ایجاد خفقان و منع برگزاری مراسمات مذهبی بر این باور بودند که در هیات های مذهبی با انتقال دستاوردهای نهضت عاشورایی به آحاد مردم و فراهم کردن فضای مناسب جهت گرایش به ارزش ها و دینداری با ترویج و تبلیغ معارف اسلامی موجب آگاه سازی و عدالت خواهی در برابر ظلم و حق طلبی خواهد شد.

  نایب رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان ارومیه بر اهمیت ماه محرم  با بیان سخنان گوهربار امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران در نوفل شاتو در 26 دی ماه  57 اشاره کرد و گفت: معمار کبیر انقلاب در آن مصاحبه ای تاریخی فرمودند محرّم ماهی است که عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت بهمن ماه موجب عدالت خواهی در برابر ظلم و حق طلبی می شود

گرامیداشت بهمن ماه موجب عدالت خواهی در برابر ظلم و حق طلبی می شود