مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-08ورزشي

ملی پوش فوتبال 5 نفره: تصمیم مسوولان ظلم بزرگی در حق نابینایان است


آیا مسوولین کمیته ملی پارالمپیک یک بار با چشم بند فوتبال بازی کرده اند تا متوجه شوند کسب سهمیه پارالمپیک با چشم بسته چقدر سخت است که به راحتی از سهمیه ما می گذرند.

- ملی پوش فوتبال نابینایان گفت: آیا مسوولین کمیته ملی پارالمپیک یک بار با چشم بند فوتبال بازی کرده اند تا متوجه شوند کسب سهمیه پارالمپیک با چشم بسته چقدر سخت است که به راحتی از سهمیه ما می گذرند.

این ظلم بزرگی به ملی پوشان فوتبال پنج نفره است.

بهزاد زادعلی اصغر در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک در خصوص عدم اعزام تیم فوتبال پنج نفره به پارالمپیک توکیو از مسوولان عالی رتبه کشور این درخواست را داریم که ورزشکاران جانباز و معلول را مورد عنایت ویژه خود قرار دهند و در صورت امکان شرایط اعزام این تیم را فراهم کنند.

وی گفت: در آخرین صحبتی که با هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک داشتم جواب قانع کننده ای از او دریافت نکردم و معتقدم سیاستی که در پیش گرفتند غیرمنطقی و ظلم در حق ملی پوشان فوتبال پنج نفره است.

ملی پوش فوتبال نابینایان خاطرنشان کرد: اگر سیاست کمیته ملی پارالمپیک اعزام کاروان کیفی و کسب مدال در توکیو است در هیچ جای دنیا چنین نگرشی به ورزشکاران جانباز و معلول ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش فوتبال 5 نفره: تصمیم مسوولان ظلم بزرگی در حق نابینایان است

ملی پوش فوتبال 5 نفره: تصمیم مسوولان ظلم بزرگی در حق نابینایان است