مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-08اقتصادي

ساختمان اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فراهان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، همزمان با هشتمین روز از دهه فجر، در ادامه بهره برداری از پروژه های دهه فجر در شهرستان فراهان، استاندار مرکزی صبح شنبه ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فراهان را افتتاح کرد.

براساس این گزارش، این ساختمان به مساحت 270 متر مربع با اعتبار 6 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی ظرف مدت 9 ماه ساخته شده است.

حجم گچ کاری این ساختمان 600 متر مربع، اجرای سقف کاذب 250 متر مربع، اجرای نما به حجم 500 متر مربع، سفت کاری و نازک کاری به حجم 270 متر مربع، آرماتور بندی و اجرای اسکلت آن 270 متر مربع می باشد.

همچنین کارفرمای این پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، همچنین استاندار مرکزی امروز در جریان بهره برداری از پروژه های شهرستان فراهان، از مراحل تکمیل ساختمان مدیریت بحران شهرداری فرمهین بازدید کرد.

مساحت این ساختمان 900 متر مربع می باشد و با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان در حال ساخت است و 300 میلیون تومان اعتبار دیگر برای تکمیل نیاز دارد.

گفتنی است، همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و 196 پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و… در استان مرکزی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که بهره برداری از این طرح ها ایجاد 10 هزار شغل را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فراهان افتتاح شد

ساختمان اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فراهان افتتاح شد