مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-08سياسي

نمایشگاه پوستر با عنوان «الگوی عزت ملی» در یاسوج برگزار شد


به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد، نمایشگاه پوستر با عنوان «الگوی عزت ملی» در دبیرستان دخترانه وحدت شهر یاسوج برگزار شد.

- یاسوج- به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد، نمایشگاه پوستر با عنوان الگوی عزت ملی در دبیرستان دخترانه وحدت شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با چهلم شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در این زمینه ها خلق اثر کردند.

شریفی افزود: ارائه افتخارات انقلاب اسلامی همراه با اقتدار و عزت ملی از اهداف برپایی این نمایشگاه بوده که با زبان تصویر در معرض دانش آموزان و مخاطبان هم استانی قرار می گیرد.

شریفی تصریح کرد: در این نمایشگاه میدانی تعداد 33 اثر از هنرمندان و طراحان گرافیک استان از روز چهار شنبه 16 بهمن ماه مورد بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

شریفی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان به شکل میدانی برگزار گردیده است و تا پایان دهه مبارک فجر در استان و مکان های مختلف ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پوستر با عنوان «الگوی عزت ملی» در یاسوج برگزار شد

نمایشگاه پوستر با عنوان «الگوی عزت ملی» در یاسوج برگزار شد