مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 05:352020-02-08بين الملل

107 نماینده دموکرات آمریکا به شدت معامله قرن را محکوم کردند


نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی به رییس جمهوری این کشور طرح معامله قرن را محکوم و تاکید کردند، این طرح خشونت و تضعیف ثبات در اردن را تجدید و دو پیمان صلح میان اسراییل و مصر و نیز معاهده میان این رژیم با اردن را تهدید می کند.

- 107 نماینده دموکرات آمریکا به شدت "معامله قرن" را محکوم کردند نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی به رییس جمهوری این کشور طرح "معامله قرن" را محکوم و تاکید کردند، این طرح خشونت و تضعیف ثبات در اردن را تجدید و دو پیمان صلح میان اسراییل و مصر و نیز معاهده میان این رژیم با اردن را تهدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این نمایندگان در پیامی به دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا اظهارات مذکور را مطرح و 107 نماینده دموکرات نیز آن را امضا کردند.

نمایندگان دموکرات در پیامشان به شدت طرح معامله قرن ترامپ را محکوم کرده و هشدار دادند، دولت رژیم صهیونیستی ممکن است از این طرح به عنوان مجوزی برای نقض قوانین بین المللی از طریق الحاق بخشی یا تمامی کرانه باختری استفاده کند.

آنها نسبت به تشویق الحاق یکجانبه و اشغال دائمی کرانه باختری و نیز دور کردن رهبری فلسطین از روند سیاسی هشدار داده و اعلام کردند، تلاش های ترامپ به جای حل اختلاف میان رژیم صهیونیستی و فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

107 نماینده دموکرات آمریکا به شدت معامله قرن را محکوم کردند

107 نماینده دموکرات آمریکا به شدت معامله قرن را محکوم کردند