مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 17:452020-02-07سياسي

واعظی: سیل گلستان نماد همبستگی ملی شد


محمود واعظی امروز جمعه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرحهای عمرانی شهرستان سیل زده آق قلا در استان گلستان و با تبریک دهه فجر اظهار کرد: سرمایه اجتماعی حاصل شده در حوادثی همچون سیل گلستان و سیستان و بلوچستان بی بدیل است و باید قدر آن را بدانیم و از این فرصت ها برای تقویت همگرایی و همبستگی ملی استفاده کنیم.

وی افزود: همگرایی از جنس مردم شیعه و سنی گلستان می تواند الگویی برای سایر مناطق باشد و بطور قطع با وحدت و همکاری می توان همه مسائل و مشکلات کشور را حل کرد.

به اعتقاد وی، وحدت و همگرایی ملی به دشمن مخصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی این پیام را می دهد که اگر کمبود و گلایه ای در کشور داریم، می توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر به دشمن اعلام می کنیم اگر به حریم، عزت و استقلال ما بخواهند صدمه بزنند، همه با هم در دفاع متحدیم.

رییس دفتر ریاست جمهوری اظهار داشت: استانی امن مانند گلستان که 16 قوم ایرانی را بدون مشکل و با وحدت کنار هم در خود جای داده است یک الگو حتی برای کشورهای دیگر است.

در این مراسم و به مناسبت دهه فجر 114 طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی با 925 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی 116 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: سیل گلستان نماد همبستگی ملی شد

واعظی: سیل گلستان نماد همبستگی ملی شد