مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 16:302020-02-07ورزشي

کرم خاکی بی آزار و گاو مظلوم!


زینت الشریعه فروزان؛ راستش دقیق نمی دانم اولین انتخابات در کجای جهان و کی و چگونه برگزار شد، اما از زمانی که در کتاب های تاریخ مدرسه سرگذشت تلخ و شیرین و پر فراز و نشیب مشروطه خواهان را خواندم، - یادمان رفته است که مجلس، مجمع نوکران ملت است؛ یادمان رفت و آقای وکیل را دعوت کردیم، کفش هایش را جفت کردیم و سفره هفت رنگ برایش انداختیم، به امید گوشه چشمی.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-زینت الشریعه فروزان؛ راستش دقیق نمی دانم اولین انتخابات در کجای جهان و کی و چگونه برگزار شد، اما از زمانی که در کتاب های تاریخ مدرسه سرگذشت تلخ و شیرین و پر فراز و نشیب مشروطه خواهان را خواندم، مسئله حق انتخاب داشتن برایم جذاب بوده است.

پشت این ترکیب حق انتخاب آگاهی، ارزشمندی، نشاط و سرسبزی، به مهر دست در دست هم نهادن برای آبادانی میهن، فردا های روشن و دغدغه مندی نهفته است.

می دانم، واقعیت تلخ ماجرا این است که چه آن مجلس ناکام محکوم به ویرانی با توپ آن روزها، چه این مجلس شرم آور این روزها، به رسالت خود عمل نکرده اند، اما بقول گزارشگر های ورزشی، این باخت ها چیزی از ارزش های ما کم نمی کند.

خنده دار است، اما خیلی از آن روز ها که علی حضرت همایونی پا روی پا می انداخت و می گفت: رعیت زاده را چه به دخالت در قانون گذاری نگذشته است و ما به تمام کسانی که بنای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرم خاکی بی آزار و گاو مظلوم!

کرم خاکی بی آزار و گاو مظلوم!