مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 11:352020-02-07سياسي

راهپیمایی 22 بهمن نماد اقتدار، بصیرت و عزت جمهوری اسلامی ایران است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر نیروهای مسلح ایران جواب دندان شکنی به آمریکا در منطقه دادند، گفت: نوبت به مردم است که با حضور مستحکم در راهپیمایی 22 بهمن سیلی دوم را محکم تر بزند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر نیروهای مسلح ایران جواب دندان شکنی به آمریکا در منطقه دادند، گفت: نوبت به مردم است که با حضور مستحکم در راهپیمایی 22 بهمن سیلی دوم را محکم تر بزند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی ظهر امروز(18 بهمن) در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن اظهارکرد: راهپیمایی 22 بهمن امروزه به عنوان نماد اقتدار، بصیرت و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: هر چه مردم در عرصه های مختلف حضور گسترده تری داشته باشند به همان میزان دشمنان عقب نشینی خواهند کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر نیروهای مسلح ایران جواب دندان شکنی به آمریکا در منطقه دادند، گفت: نوبت به مردم است که با حضور مستحکم در راهپیمایی 22 بهمن سیلی دوم را محکم تر بزند.

وی با اشاره به جایگاه دامداری و دامپروری در اقتصاد برخی از کشورهای مطرح جهان، افزود: هر کاری که تولید و زایش داشته باشد، سبب رشد و شکوفایی اقتصاد یک کشور می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن نماد اقتدار، بصیرت و عزت جمهوری اسلامی ایران است

راهپیمایی 22 بهمن نماد اقتدار، بصیرت و عزت جمهوری اسلامی ایران است