مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-07اقتصادي

افزایش 40 درصدی متقاضیان غذای دانشجویی/به نهادهای خارج دانشگاه اجازه دخالت نمی دهیم


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از افزایش 40 درصدی متقاضیان غذای دانشجویی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: اخیرا سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ 150 میلیارد تومان کمک هزینه تغذیه به دانشگاه های علوم پزشکی کشور اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری در نشستی صمیمانه با نمایندگان نهادهای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مسائل بودجه ای دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: همه ما تلاش داریم تا بتوانیم با ابزار قانون در این خصوص ورود موفقی داشته باشیم و تا جایی که می شود حال و روز دانشجویان را به مسؤولان بالا دست انتقال دهیم بر این اساس برای بودجه سال 99 تلاش کردیم تا در ظرفیت قانونی این مهم گنجانده باشد.

وی افزود: به لطف خدا در این مسیر تا جایی که توانسته ایم راه قانونی لازم را طی کرده ایم و کار را به جایی رساندیم که اکنون بودجه شما برای سال 99 بیش از بودجه امسال است.

لاری با بیان این که گیلان باید یکی از دانشگاه های پیشرفته ما باشد، گفت: برای امسال بحث تغذیه را دنبال کرده ایم اما تحریم ظالمانه امریکا موجب شده اجناس را با 20 درصد افزایش قیمت خریداری کنیم، از طرفی دانشجویان بیشتر به سمت غذای سلف گرایش پیدا کرده اند که ما را با افزایش 40 درصدی در این حوزه روبه رو کرده است؛ همچنین دیگر برای خانواده ها مقرون به صرفه نیست بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی متقاضیان غذای دانشجویی/به نهادهای خارج دانشگاه اجازه دخالت نمی دهیم

افزایش 40 درصدی متقاضیان غذای دانشجویی/به نهادهای خارج دانشگاه اجازه دخالت نمی دهیم