مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-07سياسي

بزودی اطلاعات جدیدی درباره حمله به عین الاسد منتشر می کنیم


فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه تمامی کدها و فرکانس های گلوبال هاوک امریکایی رمزگشایی و برای ایران کاملا بی اثر شده است از انتشار اطلاعات جدید از حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی امریکایی عین الاسد در آینده نزدیک خبر داد.

- فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه تمامی کدها و فرکانس های گلوبال هاوک امریکایی رمزگشایی و برای ایران کاملا بی اثر شده است از انتشار اطلاعات جدید از حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی امریکایی عین الاسد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تصاویر لاشه هواپیمای بدون سرنشین و فوق پیشرفته جاسوسی و متجاوز آمریکایی که در خرداد ماه سال جاری پس از نقض حریم هوایی ایران به دست رزمندگان یگان پهپادی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سامانه بومی سوم خرداد منهدم شد، برای نخستین بار از رسانه ملی به تصویر کشیده شد.

سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در محل این رونمایی با اشاره به جزییاتی از ساقط کردن این پهپاد فوق پیشرفته گفت: این پهپاد بزرگترین هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین جهان است و مشخصات منحصر به فردی دارد.

به طور مثال بواسطه این که در ارتفاع خیلی بالا پرواز می کند قادر است بدون محدودیت همه مسیرها را بدون تحت تاثیر قرار دادن روت های هوایی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی اطلاعات جدیدی درباره حمله به عین الاسد منتشر می کنیم

بزودی اطلاعات جدیدی درباره حمله به عین الاسد منتشر می کنیم