مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 17:172020-02-06بين الملل

اعتبارات ناکافی ؛ غصه هرساله ستاد خدمات سفر مازندران


استان مازندران با تجمیع مواهب طبیعی و خدادادی خود یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری کشور و حتی به اعتقادات کارشناسان منطقه خاورمیانه است.

در کنار هم داشتن دریا ، جنگل ، دشت و کوهستان مازندران را به انتخاب نخست گردشگری بسیاری از ایرانیان تبدیل کرده است و این حق انتخاب هر ساله نیز رو به فزونی است در حالی که زیرساخت ها و اعتبارات در این بخش کفایت میزبانی از حجم انبوده دهها میلیونی گردشگر را ندارد و برای مهمان و میزبان دردسر ساز می شود.

از سوی دیگر ، میزبانی سالانه از حدود 30 میلیون گردشگر و ثبت اقامت حدود یکصد میلیونی در اقامتگاههای رسمی سبب می شود تا بخش قابل توجهی از توان اعتباری استان در این راه صرف و سبب انتقاد مدیران محلی و استانی شود.

ستاد خدمات سفر نوروزی که هر ساله از اوایل فصل زمستان در این استان شروع به فعالیت می کند ، مهم ترین تجلیگاه انتقاد در این زمینه است و گاهی به آوردگاه مدیران با یکدیگر تبدیل می شود چون بر اساس آمارهای رسمی تعطیلات دو هفته ای نوروز حدود 20 درصد از گردشگران سالانه مازندران را به این استان می کشاند و وضعیت را به حالت ویژه و فوق العاده تبدیل می کند.

امسال دومین ستاد خدمات سفر نوروزی برای آماده شدن جهت میزبانی از مسافران و گردشگران نوروز 99 امروز پنجشنبه برگزار شد، نشستی که بحث عمده مدیران دستگاههای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ناکافی ؛ غصه هرساله ستاد خدمات سفر مازندران

اعتبارات ناکافی ؛ غصه هرساله ستاد خدمات سفر مازندران