مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 12:052020-02-06ورزشي

تا دقیقه 10؛ پرسپولیس صفر-استقلال صفر/آغاز پرهیجان دربی نود و دو


تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نود و دومین دیدار تاریخ خود و در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نود و دومین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 15:30 امروز پنجشنبه 17 بهمن و در حضور حدود 65 هزار تماشاگر و به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

دقیقه 2: بازی با حملات استقلال شروع شد و این تیم در دقیقه دوم توسط وریا غفوری وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد اما تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان حریف راهش را ببندند و اولین موقعیت برای آبی ها از دست رفت.

دقیقه 5: پرسپولیسی ها توانستند بازی را به تعادل بکشند و با پاس های کوتاه به سمت دروازه استقلال نزدیک شدند و صاحب یک ضربه کرنر شدند که مهدی ترابی این ضربه را روی دروازه ارسال کرد اما توپ عرض زمین را طی کرد و به بیرون رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دقیقه 10؛ پرسپولیس صفر-استقلال صفر/آغاز پرهیجان دربی نود و دو

تا دقیقه 10؛ پرسپولیس صفر-استقلال صفر/آغاز پرهیجان دربی نود و دو