مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 20:202020-02-05اجتماعي

وقوع تندباد شدید طی دو روز آینده/ سرعت باد به 110 کیلومتر خواهد رسید


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: سرعت وزش باد از اواخر وقت پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه هفته جاری در مناطق مرکزی و شهرستان گرمی 80 تا 90 کیلومتر بر ساعت و به صورت تندباد لحظه ای تا 110 کیلومتر بر ساعت نیز پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اطلاع رسانی های قبلی مبنی بر وزش بادهای تند تا شدید در سطح استان، از فردا دوباره سرعت وزش باد افزایش یافته و در روز جمعه به حداکثر سرعت خود خواهد رسید.

وی افزود: طی امروز وزش باد همچنان در استان تداوم داشته و در بعضی ساعات تند بود و طی دیروز بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان اردبیل با 108 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: سرعت وزش باد از اواخر وقت پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه هفته جاری در مناطق مرکزی و شهرستان گرمی 80 تا 90 کیلومتر بر ساعت و به صورت تندباد لحظه ای تا 110 کیلومتر بر ساعت نیز پیش بینی می شود و به ساکنان این مناطق توصیه می شود که اقدامات پیشگیرانه لازم را در خصوص هرگونه خسارات احتمالی به عمل آورند و در صورت امکان تردد در جاده های مواصلاتی با احتیاط کامل انجام گیرد.

محمدی گفت: از روز شنبه با ورود سامانه بارشی و سرد به استان شاهد ابری شدن آسمان، بارش برف و باران و کاهش محسوس دما به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع تندباد شدید طی دو روز آینده/ سرعت باد به 110 کیلومتر خواهد رسید

وقوع تندباد شدید طی دو روز آینده/ سرعت باد به 110 کیلومتر خواهد رسید