مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 19:352020-02-05سياسي

نجات بشریت ماموریت اصلی امت اسلام است


حجت الاسلام احمد پناهیان چهارشنبه شب در سومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی و 110 شهید محدوده مسجد امام حسین(ع) بیرجند افزود: امروز اصلی ترین منکر، پذیرش قوانین طاغوت و معاهدات ننگین امروز مثل اف ای ای اف و .

است.

وی اظهار داشت: امروز اروپا با پررویی از برجام بعدی حرف زده یعنی از برجام ترامپ اما ما نمی گذاریم چنین اتفاقی رخ دهد چون ما هیچ وقت به حرف آمریکا گوش نکردیم و امروز آمریکا و اسراییل در انزوا هستند.

وی یادآور شد: امروز که طرح معامله قرن را رونمایی می کنند مقام معظم رهبری فرمودند که اینها احمق هستند و همه جهان مقابل این معامله قرن ایستاد.

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: مجلس شهید با نوع مجالس دیگر متفاوت است چون جهاد، دری از درهای بهشت است که خدا به روی انسانهای خاص خود باز می کند و فضیلت اینها از همه بالاتر است و قرآن هم تاکید دارد که شهدا زنده هستند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: خداوند هم جریان شهادت را استقرار حیات عنوان کردند و خداوند اصرار دارد که ما باور کنیم شهید زنده است.

وی اظهار داشت: پیامبر فرمود که عمل شهید رشد می کند امام حسین(ع) 1400 سال پیش شهید شد و امروز عمل و مجاهدتش رشد کرده و به امروز رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات بشریت ماموریت اصلی امت اسلام است

نجات بشریت ماموریت اصلی امت اسلام است