مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 15:152020-02-05سياسي

بازدید رییس سازمان زندان ها از زندان دشتستان


رییس سازمان زندان ها در آخرین برنامه روز اول سفر به استان بوشهر با حضور در زندان دشتستان، ضمن بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار و گفتگو نمود.

- رییس سازمان زندان ها در آخرین برنامه روز اول سفر به استان بوشهر با حضور در زندان دشتستان، ضمن بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید ضمن افتتاح مدرسه قرآنی غدیر و ساختمان جدید بهداری بر توسعه فعالیت های فرهنگی و توجه به سلامت زندانیان تاکید کرد.

نماینده رییس قوه قضاییه با حضور در جمع زندانیان گفت: ارتباط با خدا برای انسان ها یک ضرورت است و بسیاری از مشکلات انسان ها محصول دور شدن از خداوند است.

وی ادامه داد: شما می توانید به عنوان سرمایه های انسانی این کشور در کنار خانواده های خود باشید و مسئولیت سرپرستی خانواده و مفید بودن برای جامعه را به عهده بگیرید.

این مقام ارشد قضایی افزود: زندان را می توان به عنوان یک فرصت قلمداد کرد نا با بهره گیری از فضای فراهم شده ضمن تقویت و بازسازی ارتباط با خداوند به اصلاح رفتار و اعمال خود نیز بپردازید.

جهانگیر در ادامه از بخش های مختلف زندان دشتستان بازدید و ضمن گفتگوی حضوری با مددجویان دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان زندان ها از زندان دشتستان

بازدید رییس سازمان زندان ها از زندان دشتستان