مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 13:402020-02-05پزشكي

آشنایی با ایمپلنت دندان و چگونگی انجام آن


مردم ایران همیشه به سلامت و بهداشت خود توجه بسیار زیادی دارند که سلامت و بهداشت دندان هم یکی از مواردی است که در ایران به آن توجه بسیاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دکتر بزرگ، ایمپلنت دندان نیز مانند کامپوزیت دندان علاوه بر ظاهر دندان در ایجاد سلامت دهان تأثیر بسزایی دارد.

در این متن سعی داریم در مورد این درمان دندان بیشتر بدانیم.

ایمپلنت دندان چیست؟ ایمپلنت دندان در اصل ماده ای است که جایگزین ریشه دندان می شود، این ماده یک پایه قوی و مستحکم برای دندان ثابت (دائمی) و یا پروتز متحرک می باشد.

بیشتر دندان پزشکان معتقد هستند که ایمپلنت از بهترین و با کیفیت ترین جایگزین ها برای دندان هایی که خراب شده اند، می باشد و نکته قابل توجه در موردش این است که اگر به طور صحیح و درست از آن حفاظت و نگهداری شود طول عمر و ماندگاری زیادی دارد.

جنس ایمپلنت دندان از تیتانیوم می باشد که بزرگ ترین مزیت آن سازگاری با بدن انسان است و به صورت یک میله باریک بوده که درون استخوان فک جای می گیرد.

معرفی انواع ایمپلنت دندان اندوستیال و سابپریوستیال از انواع روش های ایمپلنت دندان می باشند، اندوستیال درون استخوان فک کاشته می شود، سابپریوستیال روی استخوان آرواره و همچنین زیر بافت لثه جایگزاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با ایمپلنت دندان و چگونگی انجام آن

آشنایی با ایمپلنت دندان و چگونگی انجام آن