مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 12:202020-02-05فرهنگي

مشکلی در فروش بلیت الکترونیکی جشنواره فجر در قم جود ندارد


رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به بروز اشکال فنی در سامانه فروش بلیت الکترونیکی در برخی استان ها گفت: مشکل فنی در فروش الکترونیکی بلیت جشنواره فجر در قم وجود ندارد.

- ایسنا/قم رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به بروز اشکال فنی در سامانه فروش بلیت الکترونیکی در برخی استان ها گفت: مشکل فنی در فروش الکترونیکی بلیت جشنواره فجر در قم وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان قم، محمدکاظم رضوانی در گفت و گویی افزود: امسال فروش الکترونیکی بلیت جشنواره فیلم فجر به عنوان نخستین تجربه در استان با موفقیت اجرا شد و تاکنون هیچ گونه مشکلی در این زمینه ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: برخی استان ها به دلیل اینکه نتوانستند از نظر فنی زیرساخت های مورد نیاز فروش الکترونیک بلیت فیلم های جشنواره فجر را آماده کنند، تجربه موفقی در این زمینه نداشتند، ولی قم در این زمینه با مشکلی مواجه نبوده است.

رضوانی با اشاره به استقبال گسترده مردم هنردوست قم از این جشنواره گفت: بیشتر بلیت ها به فروش رسیده است و به دلیل استقبال مردم، پیش بینی می شود که برخی فیلم ها نیز به سانس ویژه برسد که برنامه ریزی برای اکران این فیلم ها در سانس فوق العاده در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در فروش بلیت الکترونیکی جشنواره فجر در قم جود ندارد

مشکلی در فروش بلیت الکترونیکی جشنواره فجر در قم جود ندارد