مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-05فرهنگي

روستای گردکوه مهریز دوستدار کتاب شناخته شد


روستای گردکوه مهریز به عنوان یکی از 10 روستای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور انتخاب و معرفی شد.

- ایسنا/یزد روستای گردکوه مهریز به عنوان یکی از 10 روستای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور انتخاب و معرفی شد.

سعید قریشی رییس اداره کتابخانه های عمومی مهریز در گفت وگو با ایسنا در این رابطه تصریح کرد: ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با رقابت 1419 روستا و منطقه عشایری از سراسر کشور برگزار شد و از میان 60 روستای راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره، 10 روستا و منطقه عشایری به عنوان روستاهای برگزیده و 10 روستا و منطقه عشایری به عنوان روستای شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی با بیان این که کتابخانه روستای گردکوه شهرستان مهریز با ارائه فعالیت های خلاقانه و تلاش در ترویج فرهنگ کتابخوانی در این روستا توانست از میان بیش از 1400 روستای کشور به عنوان یکی از روستای برگزیده این دوره جشنواره انتخاب شود، تصریح کرد: سال گذشته نیز روستای گردکوه به عنوان شایسته تقدیر این جشنواره دست یافت لذا پس از کسب این رتبه علیرضا محسنی مسئول کتابخانه روستای گردکوه با تلاش و همت مضاعف و ارائه برنامه های خلاق توانست در جشنواره امسال جزء 10 برگزیده اصلی در این جشنواره قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای گردکوه مهریز دوستدار کتاب شناخته شد

روستای گردکوه مهریز دوستدار کتاب شناخته شد