مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-05فرهنگي

اعتراض کارگران لهستانی روی صحنه «فجر»/ از کدام آثار استقبال شد؟


ششمین روز سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای نمایش «شهر بد» گروه لهستانی در سالن قشقایی همراه بود؛ اثری که به زندگی و اعتراضات کارگری در سال 1905 در کشور لهستان می پرداخت.

- ششمین روز سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای نمایش شهر بد گروه لهستانی در سالن قشقایی همراه بود؛ اثری که به زندگی و اعتراضات کارگری در سال 1905 در کشور لهستان می پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نیمه راه برگزاری خود رسیده است؛ جشنواره ای که با تمام اتفاقات و شرایطی که برای حضور و اجرای آثار داخلی و خارجی آن رخ داد در حال برگزاری است.

روز سه شنبه 15 بهمن و در ششمین روز جشنواره، نمایش شهر بد از کشور لهستان به عنوان یکی از آثار خارجی جشنواره سی و هشتم، در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

این نمایش که طراحی صحنه ای ساده داشت و از انعکاس برخی تصاویر توسط پروجکشن برای فضاسازی روی پرده ای سیاه استفاده می کرد، با 4 بازیگر مرد و یک بازیگر زن و کمترین آکسسوار روی صحنه رفت.

شهر بد به شرایط سخت زندگی طبقه کارگر در سال 1905 در کشور لهستان می پرداخت؛ شرایط سخت کار در کارخانه ها و دستمزدهای کم، نداشتن حق بیمه و تحصیل برای فرزندان و فشار پلیس در آن مقطع زمانی که باعث اعتراض کارگردان و اعتصاب های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کارگران لهستانی روی صحنه «فجر»/ از کدام آثار استقبال شد؟

اعتراض کارگران لهستانی روی صحنه «فجر»/ از کدام آثار استقبال شد؟