مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-05سياسي

می آییم تا ایران دشمن شاد نشود


اردبیل در دهه فجر حال و هوای انقلابی به خود گرفته و به رغم گذشت 41 سال از ایام پیروزی انقلاب اسلامی ملت ولایتمدار این استان با همان شور روزهای بهمن 57 صف خود را از منافقان و تفرقه افکنان جدا کرده اند.

- ایسنا/اردبیل اردبیل در دهه فجر حال و هوای انقلابی به خود گرفته و به رغم گذشت 41 سال از ایام پیروزی انقلاب اسلامی ملت ولایتمدار این استان با همان شور روزهای بهمن 57 صف خود را از منافقان و تفرقه افکنان جدا کرده اند.

ایران در 40 سال اخیر با انواع توطئه ها و حربه ها از سوی خصم زبون مواجه بوده و همواره در برابر این استکبار ایستاده است و این ایستادگی به پشتوانه حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و .

نمود و جلوه ای خاص به خود گرفته است.

با ورود به دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی ایران ذره ای از ولایتمداری مردم به رغم انواع فشارهای منطقه ای و بین المللی کاسته نشده بلکه در مقابل ملت ما با رسیدن به بلوغ فکری، اعتقادی و سیاسی صف خود را از منافقان و تفرقه افکنان جدا کرده و همواره پشت سر ولایت فقیه گام برداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه این روزها شاهد حال و هوای انقلابی مردم اردبیل هستیم، اظهار کرد: تحریم ها و رفتارهای شیطنت آمیز دشمنان ما نمی تواند در اراده پولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می آییم تا ایران دشمن شاد نشود

می آییم تا ایران دشمن شاد نشود