مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-05سياسي

عزت امروز را مرهون جانفشانی زندانیان سیاسی قبل انقلاب هستیم


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: عزت امروز را مرهون جانفشانی زندانیان سیاسی قبل انقلاب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی صبح چهارشنبه در دیدار زندانیان سیاسی پیش از انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: زندانیان سیاسی رنج ها، شکنجه ها و سختی های فراوانی را متحمل شدند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و امروز باید قدردان جانفشانی های این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: روزگاری را گذراندیم که همه خوف و خطر بود و شرایط به گونه ای بود که مردم مدام در ترس و استرسِ دستگیری قرار داشتند و شما که زندان آن دوران را تجربه کرده اید می دانید شرایط زندان و شکنجه تا چه میزان غیر قابل تحمل و دردآور بود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب مردم از دست رژیم منحوس و آمریکایی شاه در آسایش و راحتی نبودند اما امروز آمریکایی ها به برکت انقلاب اسلامی در منطقه آرامش ندارند و بخاطر ترسی که از شما انقلابیون دارند، از خلیج فارس فاصله گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: پیشرفت ، عزت و اقتدار امروز را مرهون رشادت ها و جانفشانی های زندانیان سیاسی قبل از انقلاب هستیم و این عزیزان برای به عزت رساندن ایران اسلامی، در بدترین شرایط خفقان، مبارزه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت امروز را مرهون جانفشانی زندانیان سیاسی قبل انقلاب هستیم

عزت امروز را مرهون جانفشانی زندانیان سیاسی قبل انقلاب هستیم