مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 06:452020-02-05اقتصادي

افتتاح واحد پرورش بوقلمون در مهریز با سرمایه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال


با حضور معاون امور دام وزارت جهادکشاورزی، یک واحد پرورش بوقلمون در مهریز افتتاح گردید.

- رضا زارع زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در مهریز، از افتتاح یک واحد پرورش بوقلمون در مهریز خبر داد و گفت: با حضور معاون امور دام وزارت جهادکشاورزی، مرتضی رضایی و به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یک واحد پرورش بوقلمون با ظرفیت 10 هزار قطعه و سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 5 نفر افتتاح شد.

فرماندار مهریز افزود: طبق اعلام این مقام مسئول، سرانه مصرف گوشت بوقلمون در کشور از سال گذشته تاکنون بیش از 25 درصد رشد داشته است و تلاش می کنیم تا سال 1400 این میزان به یک کیلوگرم برای هر فرد ایرانی افزایش یابد.

وی هم چنین گفت: مدیرکل جهادکشاورزی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح 75 پروژه در زمینه های کشاورزی و دامپروری توسط معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی با مبلغی بالغ بر 120 میلیارد تومان در استان یزد خبر داد که برای بیش از 400 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند و 2050 خانوار از این راه می توانند امرار معاش کنند.

زارع زاده خاطرنشان کرد: هم چنین در این مراسم، به افتتاح 35 پروژه در حوزه آب و خاک با سامانه آبیاری نوین در 1657 هکتار در استان یزد اشاره شد که از این تعداد 18 پروژه در زمینه دام و طیور و 9 طرح هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح واحد پرورش بوقلمون در مهریز با سرمایه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال

افتتاح واحد پرورش بوقلمون در مهریز با سرمایه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال