مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 04:352020-02-05اجتماعي

وجود نخاله در مسیر تپه «اُزبکی»/ سهم ناچیز البرز از گردشگری


معاون عمرانی استانداری البرز از تپه اُزبکی به عنوان یک ظرفیت گردشگری عالی یاد کرد و گفت: این در حالی است که دسترسی به این اثر تاریخی پر از نخاله های ساختمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی درویش پور شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان البرز ویژه استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی، با اشاره به اهمیت توجه به کاروان های راهیان نور، گفت: باید ستاد راهیان نور توسط فرمانداران تشکیل شود، در این میان هر دستگاهی تکالیفی دارد، شهرداری ها نیز پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت البرز در گردشگری بسیار بالا است اما در این مورد کوتاهی شده است، افزود: در فرودین ماه امسال علیرغم وجود بارندگی ها و تأکیدات بر لغو سفرها حدود 36 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید البرز سهم خوبی از حضور این مسافران نداشت، باید 10 درصد این ترددها را بتوانیم در جذب کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اهمیت فعالیت راهداری، شهرداری، بهداشت و درمان و غیره، گفت: نیازمند اتخاذ تصمیم ها و برنامه های مناسب برای حضور مسافران و گردشگران هستیم.

درویش پور با این توضیح که تپه ازبکی ظرفیت گردشگری عالی برای استان البرز است، گفت: اما مسیر عبوری برای دسترسی به آن پر از نخاله های ساختمانی است، چه انتظاری داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود نخاله در مسیر تپه «اُزبکی»/ سهم ناچیز البرز از گردشگری

وجود نخاله در مسیر تپه «اُزبکی»/ سهم ناچیز البرز از گردشگری