مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 22:452020-02-04پزشكي

پاسکاری بیمار بین بیمارستان و بیمه و سرپیچی از یک امر ممنوع


ممنوعیت ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی ؛ خط قرمزی که اخیرا برخی بیمارستان ها آن را رد کرده اند و در برخی موارد هم حتی پول تجهیزات و ملزومات را نقدا از بیمار گرفته و او را حواله می کنند به سمت بیمه ها.

- پاسکاری بیمار بین "بیمارستان" و "بیمه" و سرپیچی از یک امر "ممنوع" "ممنوعیت ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی"؛ خط قرمزی که اخیرا برخی بیمارستان ها آن را رد کرده اند و در برخی موارد هم حتی پول تجهیزات و ملزومات را نقدا از بیمار گرفته و او را حواله می کنند به سمت بیمه ها.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بی پولی همچنان گریبانگیر بهداشت و درمان است؛ مبحثی که یک سویش بدعهدی بیمه ها در پرداخت طلب های بیمارستان هاست و سوی دیگرش هم جیب خالی بیمارستان هایی است که هزینه هایشان بالاست.

طرح تحول سلامت با هدف ساماندهی اوضاع بهداشت و درمان مردم از دولت یازدهم آغاز شد و در دولت دوازدهم نیز با همان رویکرد ادامه یافت.

مجریان تحول سلامت، و به تبع آن افزایش دسترسی مردمان مناطق محروم به درمان فوری و تخصصی شد.

کاهش هزینه درمانی بیماران؛ اولویت اصلی طرح تحول این در حالی بود که مهم ترین اقدام تحول، کاهش سهم پرداختی بیماران از هزینه های درمان در هنگام بستری در بیمارستان های دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسکاری بیمار بین بیمارستان و بیمه و سرپیچی از یک امر ممنوع

پاسکاری بیمار بین بیمارستان و بیمه و سرپیچی از یک امر ممنوع