مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 18:552020-02-04اقتصادي

خسارت 110 واحد مسکونی و تجاری براثر تندباد در صومعه سرا


فرماندار صومعه سرا از خسارت تندباد به بیش از 110 واحد مسکونی و انباری در بخش گوراب زرمیخ این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، سید جلال سیدمحمدی عصر امروز در جریان بازدید از منطقه تنیان بخش گوراب زرمیخ اظهار کرد: از صبح امروز شاهد وزش باد شدید در این منطقه بودیم که سرعت باد در ساعات اولیه بیش از 70 تا 100 کیلومتر در ساعت برآورد شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل وزش باد شدید سقف حدود 50 واحد مسکونی و 60 انباری بین 25 درصد تا 50 درصد خسارت وارد شد، گفت: براثر شکسته شدن  درختان  جنگلی، برق این منطقه قطع شده بود که با تلاش تیم های امدادی و مأموران برق رسانی، برق 14 آبادی این منطقه برقرار شد.

فرماندار شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت ها هستند، افزود: همه تیرهای شبکه برق منطقه تنیان که براثر تندباد شکسته و تخریب شده اند از فردا تجهیز و نوسازی می شوند.

سیدمحمدی با اشاره به اینکه شدت باد موجب تعطیلی 9 مدرسه تنیان شد، بیان کرد: یک واحد دامداری به همراه سه رأس  دام و دو عدد موتورسیکلت  نیز براثر آتش ناشی از باد دچار حریق شد.

وی با اشاره به اینکه که باید احتیاط لازم برای جلوگیری از خسارت های احتمالی انجام شود، تصریح کرد: باید به منظور جلوگیری از وقوع خسارت به هنگام وزش باد و تندباد، کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 110 واحد مسکونی و تجاری براثر تندباد در صومعه سرا

خسارت 110 واحد مسکونی و تجاری براثر تندباد در صومعه سرا