مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-04اقتصادي

باید زنان روستایی و عشایر را به سمت تولید محصولات سالم سوق دهیم


مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی گفت: باید زنان روستایی و عشایر را به سمت تولید محصولات سالم سمت و سو دهیم.

- مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی: باید زنان روستایی و عشایر را به سمت تولید محصولات سالم سوق دهیم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی گفت: باید زنان روستایی و عشایر را به سمت تولید محصولات سالم سمت و سو دهیم.

فروغ السادات بنی هاشم امروز (15 بهمن) در آیین رونمایی از محصولات کشاورزی گواهی شده تولیدی زنان روستایی و تجلیل از مدیران عامل نمونه صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی کرمانشاه با اشاره به جای خالی توجه به توسعه جوامع محلی در تدوین برنامه های توسعه ای کشور، گفت: این خلا مهاجرت روستاییان و عشایر به شهرها را با همه مسائل و مشکلات بعدی آن در پی داشته است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به کسب و کارهای خرد برای بالا بردن درآمد روستاییان و عشایر برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و عشایر به شهرها، فت: در این راستا بانوان روستایی و عشایر نیاز به حمایت های تسهیل کننده دارند.

بنی هاشم با اشاره به در برنامه بودن مردمی کردن دانش در بخش کشاورزی، گفت: باید جامعه زنان روستایی و عشایر را به سمت تولید محصولات سالم سمت و سو دهیم تا از این طریق شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید زنان روستایی و عشایر را به سمت تولید محصولات سالم سوق دهیم

باید زنان روستایی و عشایر را به سمت تولید محصولات سالم سوق دهیم