مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 11:462020-02-04اقتصادي

نمایشگاه زنان کارآفرین استان های سیلزده در مشهد برگزار شد


رییس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در راستای رونق تولید ملی و با هدف عرضه و فروش محصولات زنان کارآفرین خراسان رضوی و استان های سیلزده گلستان و سیستان و بلوچستان به همت شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت برپا شده و مدت چهار روز ادامه دارد.

آرزو حیدریان افزود: در این نمایشگاه صنایع دستی، فرش و گلیم ، سوزن دوزی، سفال و محصولات خشکبار و ارگانیک در 30 غرفه عرضه شده است.

وی ادامه داد: زنان کارآفرین شرکت کننده در این نمایشگاه از شهرهای بجستان، تربت حیدریه، کلات، تربت جام، قوچان، باخرز، تایباد، بردسکن، طرقبه و شاندیز، حاشیه شهر مشهد، زاهدان، گرگان و کرمان حضور یافته اند.

وی گفت: بخش جانبی این نمایشگاه به آثار تولیدی کودکان اوتیسم اختصاص دارد.

حیدریان افزود: شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت طی سه سال گذشته فعالیت های هدفمند در راستای حمایت از بانوان کارآفرین با هدف ارتقای بهداشت روان و نشاط اجتماعی در جامعه داشته است.

وی ادامه داد: غرفه ها و محل اقامت شرکت کنندگان در این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفته و بخشی از درآمد حاصله از نمایشگاه به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و کم برخوردار زیرپوشش این شورا اختصاص خواهد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه زنان کارآفرین استان های سیلزده در مشهد برگزار شد

نمایشگاه زنان کارآفرین استان های سیلزده در مشهد برگزار شد