مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-04پزشكي

آشنایی با عصب کشی دندان و چگونگی انجام آن


امروزه اکثر مردم به این نتیجه رسیده اند که داشتن دندان زیبا و سالم تأثیر زیادی بر زیبایی چهره هایشان دارد، به همین دلیل تعداد مراجعان به دندان پزشکی جهت کامپوزیت دندان و لمینیت دندان افزایش یافته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دکتر بزرگ، علاوه بر زیبایی دندان باید به فکر سالم ماندن آن هم باشیم، عصب کشی دندان روشی برای تعمیر و سالم ماندن دندان ها می باشد.

عصب کشی دندان چیست؟ عصب کشی دندان از جدیدترین روش ها برای کاهش دندان درد در افراد مختلف می باشد، این روش زمانی استفاده می شود که دندان ها به مقدار خیلی زیادی پوسیده شده باشند.

عصب کشی دندان درمانی در جهت تعمیر و حفظ دندان از آسیب های بعدی و آلودگی و پوسیدگی های دیگر می باشد.

نحوه چگونگی عصب کشی دندان توسط دندان پزشک به طور خلاصه در عصب کشی دندان، ابتدا دندان توسط پزشک تخلیه می شود و پس از بین بردن ماده عصبی، دندان با استفاده از ماده پرکننده پر می شود و به این گونه دندان عصب کشی می شود.

چه زمانی باید اقدام به عصب کشی دندان کرد؟ زمانی باید این کار را انجام داد که درد و پوسیدگی به عصب دندان رسیده باشد که در این حالت درد ناگهان به سراغ افراد می آید و همچنین دندان در مقابل غذاهای خیلی سرد و خیلی گرم حساسیت بیشتری نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با عصب کشی دندان و چگونگی انجام آن

آشنایی با عصب کشی دندان و چگونگی انجام آن