مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-04اقتصادي

100 میلیارد ریال تسهیلات به تولید کنندگان کفش دست دوز پرداخت می شود


عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات این بانک به اعضای شرکت تعاونی کفاشان دست دوز استان تهران خبر داد.

- عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات این بانک به اعضای شرکت تعاونی کفاشان دست دوز استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون ، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در نشست تخصصی با مدیرعامل شرکت تعاونی کفاشان دست دوز استان تهران اظهار داشت: صنعت تولید کفش در کشور جایگاهی ویژه به لحاظ کیفیت و تنوع محصولات دارا می باشد و با توجه به این که مزیت های زیادی به لحاظ نیروی کار ماهر در این بخش وجود دارد، تامین سرمایه در گردش و مواد اولیه باکیفیت منجر به حفظ و رونق تولید واحدهای تولیدی کفش می شود.

نجفی به کارکرد مهم تعاون در آموزش روشهای نوین تولید و همچنین تهیه مصالح مورد نیاز تولید کنندگان اشاره کرد و افزود: شرکت تعاونی کفاشان دست دوز تهران با در اختیار داشتن 6800 عضو می تواند به عنوان تشکلی برای تسهیل فرآیندهای تولید کفش در کارگاه ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون برای ترویج الگوی تعاونی و تقویت اقتصادی تولیدکنندگان، اقدام به برقراری تعامل با تعاون گران و کارآفرینان فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد ریال تسهیلات به تولید کنندگان کفش دست دوز پرداخت می شود

100 میلیارد ریال تسهیلات به تولید کنندگان کفش دست دوز پرداخت می شود