مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-04اقتصادي

بنیاد مستضعفان 54 هزار تن سیمان برای بازسازی منازل سیل زده گلستان اهدا کرد


در سیل اخیر خسارت های زیادی به واحدهای مسکونی گلستان وارد شد و تاکنون بنیاد مستضعفان بیش از 54 هزار تن سیمان به گلستان اهدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس ظهر امروز در مراسم اهدای اسناد علوی در گلستان اظهار کرد: در سیل استان گلستان 21 هزار واحد مسکونی خسارت دیده بازسازی و نوسازی شده و هفت هزار واحد مسکونی نیز در حال نوسازی است که تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: یکی از کارهای زیربنایی، بازسازی و نوسازی این واحدها نیاز به سیمان بود که تاکنون بنیاد مستضعفان بیش از 54 هزار تن برای این امر اختصاص داده است.

استاندار گلستان ادامه داد: امروز هم 70 درصد از واگذاری این اسناد علوی مربوط به استان گلستان است که این نشان می دهد رژیم فاسد شاهنشاهی، در حق این استان ظلم بسیاری کرده بود.

وی با بیان اینکه این اسناد در دریافت تسهیلات بانکی کشاورزان بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات کشاورزان عدم داشتن اسناد علوی و عدم دریافت تسهیلات بانکی برای تجهیز ابزار کشاورزی است که با اهدا این اسناد، مشکل این کشاورزان رفع می شود.

حق شناس گفت: با توجه به فعالیت های صورت گرفته در گلستان توسط بنیاد مستضعفان، قرار است بیمارستان شهرستان مراوه تپه توسط این بنیاد تکمیل و تجهیز شود که کمک بزرگی به مردم محروم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان 54 هزار تن سیمان برای بازسازی منازل سیل زده گلستان اهدا کرد

بنیاد مستضعفان 54 هزار تن سیمان برای بازسازی منازل سیل زده گلستان اهدا کرد