مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-04سياسي

اشتغال همزمان در دوبخش دولتی و خصوصی، موتور اصلی فقر و کاهش رفاه


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شکل آشکار تعارض را میان منافع سازمانی و منافع فردی که می تواند به ارتشاء منجر شود دانست و گفت: - معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شکل آشکار تعارض را میان منافع سازمانی و منافع فردی که می تواند به ارتشاء منجر شود دانست و گفت: تعارض منافع یکی از موتورهای اصلی کاهش رفاه و فقر است و راه حل آن این است که تعارض باید تبدیل به هماهنگی منافع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد میدری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک جهاد دانشگاهی، وزارت رفاه و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پیرامون تدوین سند فقر و تعارض منافع با بیان اینکه تعارض منافع در ابعاد مختلف از دغدغهها و مسائل مهم اقتصادی است اظهار کرد: طرحی در این زمینه در سال 97 آماده و آبان ماه امسال لایحه ای تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

تعارض منافع یکی از موتورهای اصلی کاهش رفاه و فقر و راه حل آن این است که تعارض باید تبدیل به هماهنگی منافع شود.

وی افزود: تعارض می تواند در بخش خصوصی، نهادهای عمومی و جناحهای سیاسی وجود داشته باشد، با افزایش هزینه های دولت، عدم کارایی در سیستم اجرا رخ می دهد.

در واقع تعارض بین سازمانها و درون آنها موجب افزایش هزینهها و ناکارآمدی است و برای کاهش تورم هم باید تعارض منافع را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال همزمان در دوبخش دولتی و خصوصی، موتور اصلی فقر و کاهش رفاه

اشتغال همزمان در دوبخش دولتی و خصوصی، موتور اصلی فقر و کاهش رفاه