مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 12:052020-02-03ورزشي

برنامه ریزی در ورزش مطابق داشته های مان باشد


برنامه ریزی های در حوزه ورزش باید بر اساس داشته های مان باشد تا به نتیجه برسد.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون کبدی تاکید کرد: برنامه ریزی های در حوزه ورزش باید بر اساس داشته های مان باشد تا به نتیجه برسد.

عباس اورسجی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت کبدی استان زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، به میزبانی رقابت های جهانی کبدی در کیش اشاره کرد و گفت: میزبانی این رقابت ها صرفا برگزاری یک رویداد ورزشی در سطح بین المللی نبود، بلکه می خواستیم به دنیا نشان دهیم که ایران چه زیبایی هایی داشته و قادر است در سطح بین المللی مدیریت ورزشی خود را اعمال کند.

وی با بیان اینکه مهم ترین خروجی رقابت های کیش، وجود امنیت کامل در ایران اسلامی بود که توانستیم با برگزاری چنین رویدادی، این مهم را به جهانیان ثابت کنیم، افزود: امروزه توسعه ورزش در رشته های مختلف به عوامل متعددی بستگی دارد که بی شک نقش و ظرفیت رسانه ها بیش از سایر عوامل می تواند در این توسعه سهم داشته باشد، لذا نباید از این پتانسیل غافل باشیم.

این مسئول با یادآوری اینکه موفقیت های به دست آمده در رشته کبدی طی چند سال اخیر در سایه همدلی و مشارکت همه هیئت های استانی محقق شده است، تصریح کرد: کبدی ایران پیشرفت خود را مدیون همه کسانی است که برای این رشته در اقصی نقاط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی در ورزش مطابق داشته های مان باشد

برنامه ریزی در ورزش مطابق داشته های مان باشد