مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:162020-02-03اقتصادي

110 پروژه شهرداری قم دردهه فجر به بهره برداری می رسد


ابراهیم معتمدی روز دوشنبه درنشستی با خبرنگاران، افزود: این طرح ها شامل پنج طرح در حوزه شهرسازی و معماری، 25 پروژه فنی و عمرانی و 80 طرح خدمات شهری می باشد.

وی اضافه کرد: قالب پروژه های دهه فجر امسال مجاور محور و محله محور است و مورداستفاده زائران نیز قرار خواهد گرفت و تلاش داریم با بهره برداری از آنها، فضای به روز با توسعه همه جانبه در اطراف حرم حضرت معصومه(س) و سطح شهر ایجاد نماییم.

وی با بیان این که شهرداری درچند سال گذشته با روند رو به رشدی مواجه بود، گفت: درسال 94 شهرداری قم از نظر مالی و ساختاری با مشکلات زیادی روبه رو بود، به طوری که چهار هزار و 320 میلیارد ریال به پیمانکاران بدهکار بود، ولی این مبلغ امروز به کمتر از 500 میلیارد ریال کاهش یافته است.

معتمدی با بیان این که طلب همه پیمانکاران تا پایان سال 97 ظرف یک ماه آینده تسویه خواهد شد، افزود: با مدیریت جهادی و اتکا به همه عوامل درونی و بیرونی شهرداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با تکیه بر سرمایه های اجتماعی مردم مدلی از مدیریت شهری ارائه کردیم تا بخش عمده ای از شاخص های مدیریتی طراز انقلاب اسلامی را به منصه ظهور برساند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی برنامه ای کاملا علمی و راهبردی برای اداره کلان شهرها از سوی شهرداری قم به عنوان مدلی برای کشور ارائه می شود که عدالت و توسعه همه جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 پروژه شهرداری قم دردهه فجر به بهره برداری می رسد

110 پروژه شهرداری قم دردهه فجر به بهره برداری می رسد