مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:162020-02-03سياسي

راه اندازی تارنمای بچه های مسجد به رونق برنامه های فرهنگی منجر می شود


حجت الاسلام علی رمضانی روز دوشنبه در نشست خبری نخستین رویداد ملی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایران (فهما) در استان قزوین افزود: این 300 فعالیت در 30 برنامه شاخص با محورهای ارتقاء فعالیت های هنری و ادبی، فرهنگ کتاب و کتابخوانی، پاسداشت مناسبت های ملی و مذهبی و ترویج فعالیت های دینی در دسترس قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران (فهما) باعث ساماندهی روسای کانون فرهنگی می شود، اظهار داشت: در همین رابطه شورای سیاست گذاری کانون های مساجد متشکل از نماینده ولی فقیه، استاندار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال هویت بخشی در مساجد بوده و این طرح را پیگیری می کند.

رمضانی یکی دیگر از امکانات این سامانه را رصد و پایش بچه های مسجد برای حمایت های مادی و پرورش خلاقیت ها عنوان کرد و گفت: درحال حاضر 365 کانون فرهنگی و هنری مساجد در این سامانه ثبت نام کرده اند و می توانند از حمایت های معنوی و مادی برخوردار شوند.

رییس دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد قزوین خاطرنشان کرد: شناسایی نیازها و حل مشکلات فرهنگی جامعه در گروه رونق برنامه های مساجد است که یکی از پیش نیازهای آن وجود همین سامانه است.

این مسؤول یادآور شد: فهما با هدف احیای فرهنگ هنر مساجد در ایران به دنبال جذب مخاطب حداکثری است که در همه کشور به خصوص اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تارنمای بچه های مسجد به رونق برنامه های فرهنگی منجر می شود

راه اندازی تارنمای بچه های مسجد به رونق برنامه های فرهنگی منجر می شود