مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-03سياسي

رییس سازمان بسیج مستضعفین:ملت ایران درسی فراموش نشدنی به دشمن خواهد داد


رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفت وگو با یک رسانه عربی گفت که ملت ایران همیشه تهدید را به فرصت تبدیل کرده است و بی شک درسی فراموش نشدنی به دشمن خواهد داد.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین:ملت ایران درسی فراموش نشدنی به دشمن خواهد داد رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفت وگو با یک رسانه عربی گفت که ملت ایران همیشه تهدید را به فرصت تبدیل کرده است و بی شک درسی فراموش نشدنی به دشمن خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفت وگو با پایگاه خبری العهد در رابطه با تهدیدات آمریکا گفت: ملت ایران همیشه تهدید را به فرصت تبدیل کرده است و بی شک ملت ایران تمام تهدیدات ترامپ علیه کشورمان را به فرصت تبدیل می کند و به دشمن درسی فراموش نشدنی خواهد داد.

وی در گفت وگو با این پایگاه خبری لبنانی گفت: جمهوری اسلامی ایران در 41 سال گذشته در برابر طمع ورزی های استکباری و صهیونیستی ایستادگی کرد و در مقابل نظام سلطه گر شیطان بزرگ یعنی آمریکا عقب نشینی نکرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بی شک در آینده نیز سیاست ایران همین خواهد بود و با قدرت بیشتر در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد.

ملت های اسلامی در کنار ملت ایران با آمریکا مقابله خواهند کرد و به یاری خداوند به زودی شاهد پیروزی بزرگ امت اسلامی در برابر دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج مستضعفین:ملت ایران درسی فراموش نشدنی به دشمن خواهد داد

رییس سازمان بسیج مستضعفین:ملت ایران درسی فراموش نشدنی به دشمن خواهد داد