مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 03:102020-02-02اجتماعي

برخی مدارس روستایی 4 شهرستان خراسان شمالی تعطیل شد


بارش برف و برودت هوا به همراه یخ زدگی معابر باعث شد تا برخی از مدارس 4 شهرستان خراسان شمالی تعطیل یا با تأخیر، کار امروز خود را آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در پی بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از شهرستان های خراسان شمالی را تعطیل اعلام کرد.

در شهرستان مانه وسملقان مدارس ابتدایی و متوسطه یک روستاهای چمن بید، باش کلاته، و اسپاخو در نوبت صبح امروز دوشنبه 14 /98/11 تعطیل است.

در شهرستان فاروج به علت بارش برف، برودت هوا و مسدود بودن جاده ها کلیه روستاهای دهستان سنگر و روستاهای باغ محله دالنجان، مهدیکانلو، زینکانلو، قره گل، طبریان، استاد، خسرویه، دربند، ترقی، اسفجیر، قلعه صفا، رشوانلو، کواکی، ریزه، گزکوه در مقطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه یک در نوبت صبح  تعطیل است.

در شهرستان جاجرم  به دلیل برودت هوا، بارش برف و یخبندان معابر فقط تمامی مدارس بخش شوقان در سه مقطع در شیفت صبح  تعطیل می باشد.

در شهرستان اسفراین با توجه به یخبندان، سردی هوا کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر و روستا با یک ساعت تأخیر شروع می شود و مدارس روستاهای نوشیروان، شور، قلعه سفید، بیدواز، حسن آباد، اردغان، سرچشمه، درپرچین، سرخ قلعه، کریم آباد بالا و پایین، عراقی، محمودی، رویین، کلات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدارس روستایی 4 شهرستان خراسان شمالی تعطیل شد

برخی مدارس روستایی 4 شهرستان خراسان شمالی تعطیل شد