مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 18:252020-02-02ورزشي

برنلی 0 - 0 آرسنال؛ این تیم سهمیه بگیر نیست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرسنال که از زمان حضور میکل آرتتا همچنان نتایج پرفراز و نشیبی می گیرد، این هفته نیز در خانه برنلی و در روزی که قادر به خلق موقعیت چندانی نبود، - آرسنال در دیداری کم افت و خیز مقابل برنلی با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، آرسنال که از زمان حضور میکل آرتتا همچنان نتایج پرفراز و نشیبی می گیرد، این هفته نیز در خانه برنلی و در روزی که قادر به خلق موقعیت چندانی نبود، به تساوی بدون گل رضایت داد تا امیدهای کسب سهمیه برای توپچی ها کمرنگ تر شود.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سیزدهم و روی پاس بلند و پشت مدافعان داوید لوییز صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه اوبامیانگ با اختلاف به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی همکاری رودریگز و وود، برنلی می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه رودریگز با واکنش خوب برند لنو همراه شد.

در دقیقه 36 و روی پاس بلند گرانیت ژاکا، آرسنال صاحب بهترین فرصت برای گلزنی شد، اما خروج دیدنی پوپ باعث شد او مقابل نفوذ اوبامیانگ ایستادگی کند.

در دقایق باقیمانده نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت نیمه نخست این دیدار کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنلی 0 - 0 آرسنال؛ این تیم سهمیه بگیر نیست!

برنلی 0 - 0 آرسنال؛ این تیم سهمیه بگیر نیست!