مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 15:162020-02-02سياسي

هم اندیشی مدیران سرپرستی های روزنامه های سراسری خراسان رضوی برگزار شد


معاون فرهنگی و مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این نشست گفت: خراسان رضوی فعالترین رسانه ها را در کشور دارد و با 400 نشریه فعال می توان گفت بعد از تهران رتبه نخست کشور را در خبرسازی و فرهنگ سازی رسانه ای در اختیار دارد.

افشین تحفه گر افزود: خبرنگارانی حرفه ای در خراسان رضوی مشغول به فعالیت هستند و بسیاری از اخبار در فضای مجازی و مطبوعات نشانی از خبرنگاران این استان را دارد.

وی با بی نظیر خواندن همت رسانه ها در پوشش تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد ادامه داد: بدرقه ملت ایران از سرباز وطن در مشهد بسیار با شکوه برگزار شد و رسانه های استان به بهترین شکل آن را بازتاب داده و به خوبی در این عرصه نقش آفرینی کردند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انتخابات نیز از مهمترین رویدادهای پیش رو و مرجع مشروعیت بخشی به نظام است و رسانه ها نیز باید برای ایجاد نشاط در برگزاری انتخابات، بر اساس مبانی قانونی تلاش کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: رسانه ها علمدار حرکت بصیرت بخشی به مردم هستند و وظیفه سنگینی برعهده دارند.

عباس محمدیان افزود: امروز قرارگاه رسانه ای خراسان رضوی به الگویی کشوری تبدیل شده و رسانه های خراسان رضوی در جریان سازی پیشگام هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی مدیران سرپرستی های روزنامه های سراسری خراسان رضوی برگزار شد

هم اندیشی مدیران سرپرستی های روزنامه های سراسری خراسان رضوی برگزار شد